Excel pro auditory

Cena pro ostatní.
 

1 850 Kč vč. 21 % DPH ks


Přidat osobu/y
Počet volných míst: 6

Seminář je určen pro malé a střední auditorské praxe a je zaměřen na využití excelu v běžných auditorských testech. Jeho cílem je rozšířit znalosti v této části auditorské obce o možnostech excelu v auditorských testech a jejich dokumentaci.

PRO ÚČAST NA SEMINÁŘI JE VYŽADOVÁN VLASTNÍ NOTEBOOK S EXCELEM.

Lektor: Ing. František KREMPASKÝ, auditor

Termín:  12. listopadu 2024

Čas konání:  9:00 - 13:00 hod.

Počet hodin pro zápočet do KPV:  4 hodiny (soft skills)

Variabilní symbol: 70724


Obsah:

Tabulky a listy excelu:

Ø  rychlý pohyb v tabulkách a označování části tabulek

Ø  rychlý pohyb v listech excelu a označování více listů najednou a práce s nimi

Ø  rychlá tvorba ohraničení a podbarvení/odbarvení části tabulek, buněk a záhlaví

Ø  práce s „Vybrat viditelné buňky“ (Select visible cells only)

Ø  pohyb v excelu pomocí klávesnice (minimalizace klikání myší, aneb předejděme zánětu karpálních tunelů)

Ø  zkratky pomocí ALT

Ø  zkratky pomocí CTRL

Ø  podmíněné formátování

Ø  odstranění duplicit

Ø  rychlá změna formátu čísel (Příklad: z 85654,12 na 85 654)

Ø  rychlé dělení čísel tisícem pomocí zkratek

Ø  práce s grafy pro vizualizaci dat

Ø  rychlejší dělení čísel tisícem pomocí makra

Zpracování sald pohledávek a závazků:

Ø  rychlý způsob zpracování „problematických tipů sald“ obdržených od klientů

Ø  makro pro zpracování věkové struktury pohledávek a závazků (Aeging)

Ø  rychlý způsob převedení čísel jako „textu“ na „čísla“ i v rozsáhlém saldu

Ø  kontingenční tabulka (Pivot Table)

Ø  analýza výnosů

 Pilování vzorců v excelu:

Ø  svyhledat (vlookup),

Ø  sumifs

Ø  zprava, zleva, mid (left, right, mid)


Cena:

Pro auditory a asistenty auditora a uchazeče o vykonání auditorské zkoušky (nutno přihlásit se pod uživatelským jménem a heslem): 1.050,- Kč vč. DPH

Cena pro ostatní: 1. 850,- Kč vč. DPH

Platbu účastnického poplatku proveďte předem na číslo účtu: 87039011/0100 pod variabilním symbolem školení nebo číslem objednávky.

Daňový doklad vystavujeme na základě přijaté platby. Podrobnější informace naleznete v organizačních a stornovacích podmínkách pro vzdělávací akce Komory.