O pozici:
- komplexní finanční administrativní a organizační řízení chodu úřadu a činnosti odborných výborů Komory,
- příprava podkladů a organizační zajištění jednání Prezidia a Výkonného výboru KAČR a dalších volených orgánů Komory, včetně organizace přípravy a konání sněmů auditorů,
- spolupráce s ministerstvy, dalšími profesními komorami a účast na jednáních s nimi,
- spolupráce s mezinárodními profesními organizacemi Accountancy Europe a IFAC,
- kreativní samostatná práce v malém příjemném kolektivu.
Požadujeme:
- vysokoškolské vzdělání,
- praxi v auditu (povinný audit – audit účetních závěrek),
- základní orientaci v účetní a auditní legislativě (zákon o účetnictví a o auditorech),
- analytické myšlení, pracovitost, samostatnost a zodpovědnost, flexibilitu, schopnost týmové práce,
- znalost anglického jazyka.
- znalost mezinárodních účetních a auditorských standardů (IFRS, ISA, příp. US GAAP),
- orientace v českém právu a právu EU,
- manažerská praxe ve veřejném nebo neziskovém sektoru.
- smluvní plat dle kvalifikace a praxe,
- pracoviště v centru Prahy,
- možnost přednáškové a publikační činnosti,
- zaměstnanecké benefity dle pravidel Komory,
- možnost bezplatné účasti na vzdělávacích akcích komory.
- od 1. května 2024 nebo dle dohody
V případě zájmu o nabízenou pozici zašlete strukturované CV a průvodní dopis na vyberoverizeni@kacr.cz. Vaše odpovědi očekáváme nejpozději 29. února 2024.